X

TurboMosaic 3.6.3.0 Home / Advanced / Professional / Professional-Plus Edition

PC Software

 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    TurboMosaic 3.6.3.0 Home / Advanced / Professional / Professional-Plus Edition

    A mosaic is a photo made out of many smaller photos. When viewed from a distance the big picture is prominent whereas when viewed from close up the individual smaller pictures show out distinctly.

    TurboMosaic 3.6.3.0 Home / Advanced / Professional / Professional-Plus Edition

    The application provides you with various options that allow you to create a high quality picture mosaic with very little effort
    Did you ever have the idea to compose an image out of hundreds of other tiny little pictures so that when you view everything from a distance, the big image is still prominent? If you did and also tried to do it all by yourself, without any tools that could aid you, I think we can both agree that the result was not really what you wanted, or there wasn't really a result at all.

    TurboMosaic was designed for exactly that purpose, to ease and help you in the process of creating such a massive image with just a few, simple clicks.

    Yes, a program like this truly exists
    Maybe not many people think about building a piece of art called a mosaic, made out of tons of pictures, or maybe some want to create one, but do not know that there's a tool like TurboMosaic out there to give them a helping hand.

    It is a great and fun way to keep a set of memories or events inside a single, huge picture. Let's say you have a string of photos you made in the happy moments of your life that you really cherish, or you just want to put some different events together in a special way.

    TurboMosaic provides you with everything you need for bringing such an idea to life without any hassle.

    In-depth customizations
    The application offers you a variety of options to tweak the mosaic to your liking. From layout size options, either predefined or custom set by you, to the shapes of the tiny images and the number of rows and columns within the mosaic, there are plenty of options to pick from and find the best match for your mosaic.

    After you are happy with your design choices, all there is to do is generate your mosaic and then export it in your preferred image format to be able to enjoy it in its own splendor.

    It's fun, go for it
    If you value your memories and want to keep them in an unconventional way, or you just want to have all the pictures from your wedding in one place, TurboMosaic is the right thing for accomplishing that.

    TurboMosaic Professional-Plus Edition
    Make images for your personal, business, or organization use. Make images for clients or third parties. Same features as the Professional edition but lets you make more massive photo mosaics.

    What's new
    • official site does not provide any info about changes in this version

    Requires: Windows 10 / 8 / 7


    File size: 75.7 MB


    Download
    http://s6.alxa.net/one/2021/08/TurboMosaic.3.6.3.0.rar
    Similar Threads

    #2
    جزاكَ الله خيراً
    تعليق

      #3
      شكرا لك أخي الكريم
      تعليق

        #4
        جزاك الله كل خير
        تعليق

          #5
          الفسيفساء عبارة عن صورة مكونة من العديد من الصور الأصغر. عند عرضها من مسافة بعيدة ، تكون الصورة الكبيرة بارزة بينما تظهر الصور الفردية الأصغر بوضوح عند عرضها عن قرب. يوفر لك التطبيق خيارات متنوعة تتيح لك إنشاء فسيفساء صورة عالية الجودة بأقل جهد ممكن
          هل سبق لك أن فكرت في تكوين صورة من مئات الصور الصغيرة الأخرى بحيث عندما تشاهد كل شيء من مسافة بعيدة ، تظل الصورة الكبيرة بارزة؟ إذا فعلت وحاولت أيضًا أن تفعل كل شيء بنفسك ، دون أي أدوات يمكن أن تساعدك ، أعتقد أنه يمكننا أن نتفق على أن النتيجة لم تكن حقًا ما تريده ، أو لم تكن هناك نتيجة على الإطلاق.

          تم تصميم TurboMosaic لهذا الغرض بالضبط ، لتسهيل ومساعدتك في عملية إنشاء مثل هذه الصورة الضخمة ببضع نقرات بسيطة.

          نعم ، برنامج مثل هذا موجود بالفعل
          ربما لا يفكر الكثير من الناس في بناء قطعة فنية تسمى الفسيفساء ، مصنوعة من أطنان من الصور ، أو ربما يرغب البعض في إنشاء واحدة ، لكن لا يعرفون أن هناك أداة مثل TurboMosaic متوفرة لمنحهم يد المساعدة.

          إنها طريقة رائعة وممتعة للاحتفاظ بمجموعة من الذكريات أو الأحداث داخل صورة واحدة ضخمة. لنفترض أن لديك سلسلة من الصور التي التقطتها في اللحظات السعيدة في حياتك والتي تعتز بها حقًا ، أو تريد فقط وضع بعض الأحداث المختلفة معًا بطريقة خاصة.

          يوفر لك TurboMosaic كل ما تحتاجه لإحياء هذه الفكرة دون أي متاعب.

          التخصيصات المتعمقة
          يقدم لك التطبيق مجموعة متنوعة من الخيارات لتعديل الفسيفساء حسب رغبتك. من خيارات حجم التخطيط ، سواء كانت محددة مسبقًا أو مخصصة بواسطتك ، إلى أشكال الصور الصغيرة وعدد الصفوف والأعمدة داخل الفسيفساء ، هناك الكثير من الخيارات للاختيار من بينها والعثور على أفضل تطابق للفسيفساء الخاصة بك.

          بعد أن تكون سعيدًا بخيارات التصميم الخاصة بك ، كل ما عليك فعله هو إنشاء الفسيفساء الخاصة بك ثم تصديرها بتنسيق الصورة المفضل لديك حتى تتمكن من الاستمتاع بها بروعتها الخاصة.

          إنه ممتع ، اذهب إليه
          إذا كنت تقدر ذكرياتك وترغب في الاحتفاظ بها بطريقة غير تقليدية ، أو كنت ترغب فقط في الحصول على كل الصور من حفل زفافك في مكان واحد ، فإن TurboMosaic هو الشيء الصحيح لتحقيق ذلك.

          إصدار TurboMosaic Professional-Plus
          قم بعمل صور لاستخدامك الشخصي أو التجاري أو المؤسسي. قم بعمل صور للعملاء أو لأطراف ثالثة. نفس ميزات الإصدار الاحترافي ولكنها تتيح لك إنشاء المزيد من فسيفساء الصور الضخمة.

          ما هو الجديد
          • الموقع الرسمي لا يقدم أي معلومات عن التغييرات في هذا الإصدار

          يتطلب: Windows 10/8/7
          تعليق

            #6
            Update

            TurboMosaic 3.6.3.0 Home / Advanced / Professional / Professional-Plus Edition

            2/7/2021
            تعليق
            Working...
            X