X

Tenorshare ReiBoot Pro 8.0.13.5 Multilingual

Mobile Management Software

 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    Tenorshare ReiBoot Pro 8.0.13.5 Multilingual

    ReiBoot is an extremely handy utility that can put your iOS device into recovery mode, as well as to pull it off this state with a single click. Usually, such an operation involves a tedious procedure which requires you to hold down the Home button of the device while disconnecting and connecting it to your computer, during which you also need to operate iTunes. Not to mention that sometimes the scenario gets even more complicated if boot issues occur.

    Tenorshare ReiBoot Pro

    ReiBoot is a wonderful resolution to all of these problems, making it possible to induce the Recovery mode, as well as exit it in an effortless manner, in a one-click operation.

    Whether your device's Home button is broken, you've encounter a DFU black screen or even worse, the phone has entered an endless reboot loop, ReiBoot can help you nonetheless.

    It's compatible with most modern iOS devices, including iPhones, iPods and iPads and is way less demanding than iTunes, which is the traditional way to accomplish such operations. Moreover, ReiBoot won't cause data loss, being able to preserve the files on the device untouched.

    Manipulating ReiBoot is a child's play. Provided that you've connected the device to the computer, simply launch it, at which point the application detects your device model and lists it inside the main GUI.

    If your device is already in Recovery mode, it will identify this accordingly, allowing you to pull it off the state by pressing the dedicated button.

    Overall, it's incredibly easy and pleasant to work with ReiBoot. It is an effortless process - all you need to do in order to turn the Recovery mode on or off is to press one of two buttons.


    File size: 34.5 MB

    Download
    *
    Similar Threads

    #2

    برنامج مجاني يساعدك على استعادة نظام iOS من وضع الاسترداد ، أو يمكنك أيضًا الدخول في وضع الاسترداد. أفضل شيء عن هذا البرنامج هو أنك لن تفقد بياناتك. إصلاح أخطاء النسخ الاحتياطي والاستعادة iTunes ، و إصلاح أكثر من 50+ مشاكل في iOS الأخرى ، والرعاية الشاملة.
    تعليق

      #3

      بارك الله بك
      تعليق

        #4
        جزاكَ الله خيراً
        تعليق

          #5
          so thanks man
          تعليق

            #6
            ReiBoot هي أداة مفيدة للغاية يمكنها وضع جهاز iOS الخاص بك في وضع الاسترداد ، وكذلك لإزالته من هذه الحالة بنقرة واحدة. عادةً ما تتضمن هذه العملية إجراءً شاقًا يتطلب منك الضغط باستمرار على زر الصفحة الرئيسية للجهاز أثناء فصله وتوصيله بجهاز الكمبيوتر الخاص بك ، والذي تحتاج خلاله أيضًا إلى تشغيل iTunes. ناهيك عن أنه في بعض الأحيان يصبح السيناريو أكثر تعقيدًا في حالة حدوث مشكلات في التمهيد.

            Tenorshare ReiBoot Pro

            يعد ReiBoot حلاً رائعًا لجميع هذه المشكلات ، مما يجعل من الممكن إحداث وضع الاسترداد ، وكذلك الخروج منه بطريقة سهلة ، في عملية بنقرة واحدة.

            سواء تم كسر زر الصفحة الرئيسية بجهازك ، أو واجهت شاشة DFU سوداء أو أسوأ من ذلك ، فقد دخل الهاتف في حلقة إعادة تشغيل لا نهاية لها ، يمكن أن يساعدك ReiBoot على الرغم من ذلك.

            إنه متوافق مع معظم أجهزة iOS الحديثة ، بما في ذلك أجهزة iPhone و iPod و iPads وهو أقل تطلبًا من iTunes ، وهي الطريقة التقليدية لإنجاز مثل هذه العمليات. علاوة على ذلك ، لن يتسبب ReiBoot في فقد البيانات ، حيث إنه قادر على الحفاظ على الملفات الموجودة على الجهاز دون تغيير.

            التلاعب في ReiBoot هو لعبة أطفال. شريطة أن تكون قد قمت بتوصيل الجهاز بالكمبيوتر ، ما عليك سوى تشغيله ، وعند هذه النقطة يكتشف التطبيق طراز جهازك ويسرده داخل واجهة المستخدم الرسومية الرئيسية.

            إذا كان جهازك في وضع الاسترداد بالفعل ، فسيقوم بتحديد ذلك وفقًا لذلك ، مما يتيح لك إيقاف تشغيله عن طريق الضغط على الزر المخصص.

            بشكل عام ، من السهل والممتع للغاية العمل مع ReiBoot. إنها عملية سهلة - كل ما عليك القيام به لتشغيل وضع الاسترداد أو إيقاف تشغيله هو الضغط على أحد الزرين.
            تعليق

              #7
              بارك الله فيك
              تعليق

                #8
                الله لا يهينك
                مشكور
                تعليق

                  #9
                  بارك الله فيك اخي الكريم و جعلها الله في ميزان حسناتك
                  شكرا جزيلا لك

                  تعليق

                    #10
                    Tenorshare ReiBoot Pro 7.3.0.3 Multilingual
                    تعليق
                    Working...
                    X