X

MobiKin Assistant for Android 3.12.20

 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    MobiKin Assistant for Android 3.12.20

    Looking for a simple way to manage your Android device? Then this MobiKin Assistant for Android could be the ideal solution for you. Just get it to learn its powerful management ability now.

    MobiKin Assistant for Android

    Back Up & Restore Android Data Easily
    Many Android users complain that they always mistakenly delete something important when they're using some unfamiliar functions on their Android device. So are you tired of randomly losing stuff from your phone? Now, let's end the fate of losing data on Android with the help of the software called MobiKin Assistant for Android. With it, you can connect multiple Android devices to PC and back up all data from these devices to your desktop computer with one simple click.

    Manage Your Contacts & SMS Freely
    It is no doubt that contacts and text messages can be regarded as the most important data on your Android phones. Losing them always means "Disaster" for their owners. Thus, you have to back up or manage these data systematically in the daily life. To save your time, you can turn to a professional software like MobiKin Assistant for Android.

    Organize Your Apps without Limitation
    No one can deny that our life become more colorful due to various applications on the smart phone. So you may need to install or uninstall all kinds of Apps on your device for better enjoyment. But have you ever wondered of finding a tool to help you effectively manage these Apps on Android device? If so, then this program can meet your demands.

    Other Highlights of Assistant for Android
    Besides the features we have listed in the above pages, there are also many other prominent characteristics of this program that you may be also interested in.
    As the best Android manager program on the market, this program has the ability to be compatible with almost all popular brands of Android device, including Samsung, HTC, Motorola, Sony, LG, Huawei, etc.
    Under the option of "Music", you can add or delete playlists and manage your songs on computer at ease.
    No matter the file is saved on your phone's internal flash card or external SD card, it can be well managed with the powerful program.
    This tool enables you to capture your phone screen and save the screenshot on your computer with one simple click.


    File size: 20.4 MB


    Download
    http://s6.alxa.net/one/2021/06/Assistant.Android.3.rar
    Similar Threads

    #2
    جزاكَ الله خيراً
    تعليق

      #3
      هل تبحث عن طريقة بسيطة لإدارة جهاز Android الخاص بك؟ إذن ، يمكن أن يكون مساعد MobiKin لنظام Android هو الحل المثالي لك. فقط احصل عليه لتتعلم قدرته الإدارية القوية الآن. النسخ الاحتياطي واستعادة بيانات Android بسهولة
      يشتكي العديد من مستخدمي Android من أنهم دائمًا ما يحذفون عن طريق الخطأ شيئًا مهمًا عندما يستخدمون بعض الوظائف غير المألوفة على جهاز Android الخاص بهم. هل سئمت من فقدان الأشياء بشكل عشوائي من هاتفك؟ الآن ، لننهي مصير فقدان البيانات على Android بمساعدة البرنامج المسمى MobiKin Assistant لنظام Android. باستخدامه ، يمكنك توصيل العديد من أجهزة Android بجهاز الكمبيوتر وعمل نسخة احتياطية من جميع البيانات من هذه الأجهزة إلى كمبيوتر سطح المكتب الخاص بك بنقرة واحدة بسيطة.

      إدارة جهات الاتصال الخاصة بك والرسائل النصية القصيرة بحرية
      لا شك في أن جهات الاتصال والرسائل النصية يمكن اعتبارها أهم البيانات على هواتف Android الخاصة بك. إن خسارتهم تعني دائمًا "كارثة" لأصحابها. وبالتالي ، يجب عليك نسخ هذه البيانات احتياطيًا أو إدارتها بشكل منهجي في الحياة اليومية. لتوفير وقتك ، يمكنك اللجوء إلى برنامج احترافي مثل MobiKin Assistant لنظام Android.

      تنظيم تطبيقاتك دون قيود
      لا أحد يستطيع أن ينكر أن حياتنا أصبحت أكثر سخونة بسبب التطبيقات المختلفة على الهواتف الذكية. لذلك قد تحتاج إلى تثبيت أو إلغاء تثبيت جميع أنواع التطبيقات على جهازك للاستمتاع بشكل أفضل. ولكن هل تساءلت يومًا عن العثور على أداة لمساعدتك في إدارة هذه التطبيقات بفعالية على جهاز Android؟ إذا كان الأمر كذلك ، فيمكن لهذا البرنامج أن يلبي مطالبك.

      مميزات أخرى لمساعد Android
      إلى جانب الميزات التي أدرجناها في الصفحات أعلاه ، هناك أيضًا العديد من الخصائص البارزة الأخرى لهذا البرنامج والتي قد تكون مهتمًا بها أيضًا.
      كأفضل برنامج مدير Android في السوق ، يتمتع هذا البرنامج بالقدرة على التوافق مع جميع العلامات التجارية الشهيرة لأجهزة Android تقريبًا ، بما في ذلك Samsung و HTC و Motorola و Sony و LG و Huawei ، إلخ.
      ضمن خيار "الموسيقى" ، يمكنك إضافة أو حذف قوائم التشغيل وإدارة الأغاني الخاصة بك على الكمبيوتر بسهولة.
      بغض النظر عن الملف المحفوظ على بطاقة الفلاش الداخلية بهاتفك أو بطاقة SD الخارجية ، يمكن إدارته بشكل جيد باستخدام البرنامج القوي.
      تمكنك هذه الأداة من التقاط شاشة هاتفك وحفظ لقطة الشاشة على جهاز الكمبيوتر الخاص بك بنقرة واحدة بسيطة.
      تعليق

        #4
        Updated

        MobiKin Assistant for Android 3.12.20

        10/6/2021
        تعليق
        Working...
        X