X

proDAD Hide 1.5.80.1 Multilingual

PC Software

 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    proDAD Hide 1.5.80.1 Multilingual

    Hide can do magic – all done automatically within the shortest time without any manual effort! Hide is an ideal tool equally suited for professional and holiday shooters, for YouTubers as well as sophisticated cinematographers. Hide is a true problem remover whenever something gets into your frame that might either distract the viewer or simply does not belong there. Most of the time those glitches become evident during editing - when there is no chance anymore for a second take.

    How often in the past have you been upset about ruined recordings because a person has been walking through your picture or other disturbing objects have gotten in the view. With Hide you render the disturbing object invisible which helps you saving unrepeatable moments and precious memories.

    Hide is an ideal tool equally suited for professional and holiday shooters, for YouTubers as well as sophisticated cinematographers. Hide is a true problem remover whenever something gets into your frame that might either distract the viewer or simply does not belong there. Most of the time those glitches become evident during editing - when there is no chance anymore for a second take.

    proDAD Hide 1.5.80.1 Multilingual

    يمكن للإخفاء أن يفعل السحر - كل ذلك يتم تلقائيًا في أقصر وقت دون أي جهد يدوي! Hide هي أداة مثالية مناسبة بشكل متساوٍ للرماة المحترفين ورماة العطلات ، ولمستخدمي YouTube وكذلك المصورين السينمائيين المحترفين. Hide هو مزيل حقيقي للمشاكل عندما يدخل شيء ما في إطارك قد يشتت انتباه المشاهد أو ببساطة لا ينتمي إليه. تتضح هذه الثغرات في معظم الأوقات أثناء التحرير - عندما لا تكون هناك فرصة بعد الآن لمدة ثانية.

    كم عدد المرات التي شعرت فيها في الماضي بالضيق من إتلاف التسجيلات لأن شخصًا ما كان يسير في صورتك أو ظهور أشياء مزعجة أخرى في المنظر. باستخدام Hide ، تجعل الكائن المزعج غير مرئي مما يساعدك على حفظ لحظات لا تتكرر وذكريات ثمينة.

    Hide هي أداة مثالية مناسبة بشكل متساوٍ للرماة المحترفين ورماة العطلات ، ولمستخدمي YouTube وكذلك المصورين السينمائيين المحترفين. Hide هو مزيل حقيقي للمشاكل عندما يدخل شيء ما في إطارك قد يشتت انتباه المشاهد أو ببساطة لا ينتمي إليه. تتضح هذه الثغرات في معظم الأوقات أثناء التحرير - عندما لا تكون هناك فرصة بعد الآن لمدة ثانية.

    106MB
    http://s9.alxa.net/0abc1/xyza/Hide.1.5.80.1.rar
    Similar Threads

    #2
    الله لا يهينك يا سعد
    مشكور
    تعليق

      #3
      جزاكَ الله خيراً أخي الكريم عن هذا الطرح القيم والنافع والمفيد ... تقبل تحياتي.
      تعليق
      Working...
      X