X
 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    Qtrac DiffPDF 6.0.0

    DiffPDF is a Windows graphical user interface (GUI) application for comparing two PDF files. DiffPDF shows pairs of pages from the two PDFs being compared with any differences highlighted. Comparisons can be made based on the text regardless of layout, or based on appearance (which accounts for fonts, colors, layout, diagrams, images, etc.)

    DiffPDF is useful for anyone who needs to compare PDF documents, reports, books, or labels—for example, archivists, engineers, journalists, packagers, publishers, researchers, software testers, and translators. DiffPDF is used in a wide range of contexts, from book authors to banks, insurance companies, and Government.

    diffpdfc - for comparing PDF files: a commercial console (command line) program for Windows.
    diffpdfc can say whether two PDFs are the same or different, and it can optionally output one or more reports that show any differences. The reports can be textual in .csv (Excel), .json, and .xml format and visual in .png and .pdf format. Multiple reports can be output at the same time.
    Comparisons can be made based on the text regardless of layout, or based on appearance (which accounts for fonts, colors, layout, diagrams, images, etc.)
    diffpdfc is useful for anyone who needs to compare PDF documents, reports, books, or labels—for example, archivists, engineers, journalists, packagers, publishers, researchers, software testers, and translators. diffpdfc is used by many kinds of organization, including banks, insurance companies, and Government.

    Qtrac DiffPDF 6.0.0

    DiffPDF هو تطبيق واجهة مستخدم رسومية لنظام التشغيل Windows (GUI) لمقارنة ملفي PDF. يعرض DiffPDF أزواج من الصفحات من ملفي PDF مقارنة مع أي اختلافات مميزة. يمكن إجراء المقارنات بناءً على النص بغض النظر عن التخطيط ، أو بناءً على المظهر (الذي يفسر الخطوط والألوان والتخطيط والمخططات والصور وما إلى ذلك)

    DiffPDF مفيد لأي شخص يحتاج إلى مقارنة مستندات PDF أو التقارير أو الكتب أو الملصقات - على سبيل المثال ، المؤرشفون والمهندسون والصحفيون والرازمون والناشرون والباحثون ومختبرو البرامج والمترجمون. يتم استخدام DiffPDF في مجموعة واسعة من السياقات ، من مؤلفي الكتب إلى البنوك وشركات التأمين والحكومة.

    diffpdfc - لمقارنة ملفات PDF: برنامج وحدة تحكم تجارية (سطر أوامر) لنظام Windows.
    يمكن لـ diffpdfc تحديد ما إذا كان ملفان PDF متماثلان أو مختلفان ، ويمكنه بشكل اختياري إخراج تقرير واحد أو أكثر يعرض أي اختلافات. يمكن أن تكون التقارير نصية بتنسيق .csv (Excel) و .json و .xml ومرئية بتنسيق .png و .pdf. يمكن إخراج تقارير متعددة في نفس الوقت.
    يمكن إجراء المقارنات بناءً على النص بغض النظر عن التخطيط ، أو بناءً على المظهر (الذي يفسر الخطوط والألوان والتخطيط والمخططات والصور وما إلى ذلك)
    diffpdfc مفيد لأي شخص يحتاج إلى مقارنة مستندات PDF أو التقارير أو الكتب أو الملصقات - على سبيل المثال ، المؤرشفون والمهندسون والصحفيون والرازمون والناشرون والباحثون ومختبرو البرامج والمترجمون. diffpdfc تستخدمه أنواع كثيرة من المنظمات ، بما في ذلك البنوك وشركات التأمين والحكومة.


    Windows x64 | File size: 25.51 MB

    Download
    *
Working...
X