X

Maxprog eMail Verifier 3.7.8 Multilingual

 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    Maxprog eMail Verifier 3.7.8 Multilingual

    eMail Verifier can save time and money for businesses who send newsletters to their clients, nonprofit organizations who send bulletins to their members, or any person or business that needs to maintain a clean e-mail contact list.

    Maxprog eMail Verifier 3.7.8 Multilingual

    eMail Verifier works on the same algorithm as ISP mail systems do. Addresses for email are extracted from a Domain Naming Server (DNS) and eMail Verifier tries to connect with SMTP-servers and simulates the sending of a message. It does not send the message though - eMail Verifier disconnects as soon as the mail server informs the program whether the address exists or not.

    eMail Verifier is your powerful solution for the standard "message delivery error." Email Verifier verifies every e-mail address from a given mailing list, allowing you to determine 70-80% of "dead" email addresses.
    eMail Verifier is a very effective piece of software that can verify over 10 e-mails per second . It can verify single e-mails or huge lists. eMail Verifier is multithreaded, providing high speed verifying.
    eMail Verifier is available in English, German, French, Spanish, Italian, Dutch and Russian.

    Whats New


    File size: 148 MB

    Download
    http://s6.alxa.net/one/2021/06/eMailVerifier3.rar
    Similar Threads

    #2
    يمكن لـ eMail Verifier توفير الوقت والمال للشركات التي ترسل رسائل إخبارية إلى عملائها ، أو المنظمات غير الربحية التي ترسل نشرات إلى أعضائها ، أو أي شخص أو شركة تحتاج إلى الاحتفاظ بقائمة اتصال بريد إلكتروني نظيفة.

    Maxprog eMail Verifier 3.7.8 متعدد اللغات

    يعمل eMail Verifier على نفس الخوارزمية التي تعمل بها أنظمة بريد ISP. يتم استخراج عناوين البريد الإلكتروني من خادم تسمية المجال (DNS) ويحاول أداة التحقق من البريد الإلكتروني الاتصال بخوادم SMTP ويحاكي إرسال رسالة. على الرغم من أنه لا يرسل الرسالة - يتم قطع اتصال أداة التحقق من البريد الإلكتروني بمجرد أن يقوم خادم البريد بإعلام البرنامج بوجود العنوان أم لا.

    أداة التحقق من البريد الإلكتروني هي الحل الفعال الخاص بك "لخطأ تسليم الرسائل" القياسي. يتحقق البريد الإلكتروني من كل عنوان بريد إلكتروني من قائمة بريدية معينة ، مما يسمح لك بتحديد 70-80٪ من عناوين البريد الإلكتروني "الميتة".
    برنامج eMail Verifier هو برنامج فعال للغاية يمكنه التحقق من أكثر من 10 رسائل بريد إلكتروني في الثانية. يمكنه التحقق من رسائل البريد الإلكتروني الفردية أو القوائم الضخمة. أداة التحقق من البريد الإلكتروني متعددة الخيوط ، وتوفر تحققًا عالي السرعة.
    يتوفر برنامج eMail Verifier باللغات الإنجليزية والألمانية والفرنسية والإسبانية والإيطالية والهولندية والروسية

    تعليق

    Working...
    X