X

ImageGlass 8.5.1.22

PC Software

 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    ImageGlass 8.5.1.22

    ImageGlass is a lightweight software application whose purpose is to help you view images in a clean and intuitive working environment.




    Main features
    ImageGlass gives you the possibility to zoom in or out of the image, go to the previous or next item from the selected directory, rotate items to different angles, lock the zoom ratio, refresh the current item, as well as play a slideshow.

    What’s more, you can convert the selected image to JPG, BMP, EMF, GIF, ICO, PNG, TIFF, WMF, or other file format, print items, upload photos on Facebook, change the background color, as well as set the maximum thumbnail file size.

    The tool lets you set the current image as your wallpaper, view file properties, move the items to the Recycle Bin or delete them from the hard drive, and rename items. During our testing we have noticed that ImageGlass carries out a task quickly and provides good image quality. It remains light on system resources, so the overall performance of the computer is not hampered.


    File size: 42 MB

    Free Download
    homepage x86
    homepage x64

    #2
    ImageGlass هو تطبيق برمجي خفيف الوزن والغرض منه مساعدتك في عرض الصور في بيئة عمل نظيفة وبديهية.

    الخصائص الرئيسية
    يمنحك ImageGlass إمكانية تكبير أو تصغير الصورة ، والانتقال إلى العنصر السابق أو التالي من الدليل المحدد ، وتدوير العناصر إلى زوايا مختلفة ، وقفل نسبة التكبير / التصغير ، وتحديث العنصر الحالي ، وكذلك تشغيل عرض الشرائح.

    علاوة على ذلك ، يمكنك تحويل الصورة المحددة إلى JPG ، أو BMP ، أو EMF ، أو GIF ، أو ICO ، أو PNG ، أو TIFF ، أو WMF ، أو تنسيق ملف آخر ، أو طباعة العناصر ، أو تحميل الصور على Facebook ، أو تغيير لون الخلفية ، وكذلك تعيين الحد الأقصى حجم الملف المصغر.

    تتيح لك الأداة تعيين الصورة الحالية كخلفية للشاشة ، وعرض خصائص الملف ، ونقل العناصر إلى "سلة المحذوفات" أو حذفها من محرك الأقراص الثابتة ، وإعادة تسمية العناصر. أثناء الاختبار ، لاحظنا أن ImageGlass ينفذ مهمة ما بسرعة ويوفر جودة صورة جيدة. يظل خفيفًا على موارد النظام ، لذلك لا يتم إعاقة الأداء العام للكمبيوتر.
    تعليق
    Working...
    X