X

TunesKit iPhone Unlocker 1.1.0.4

Mobile Management Software

 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    TunesKit iPhone Unlocker 1.1.0.4

    Easily remove various types of lock screens for iPhone, iPad, and iPod touch in minutes, whether it is a 4-digit passcode, 6-digit passcode, Touch ID, or Face ID. Quick and safe. No iTunes needed.

    TunesKit iPhone Unlocker

    Remove all types of screen locks on iOS devices
    No matter what types of passwords you're using, such as 4-digit or 6-digit passcode, custom numeric code, custom alphanumeric passcode, Touch ID, or Face ID, TunesKit iPhone Unlocker can easily help you bypass them in one click.


    Factory reset iPhone without passcode or iTunes
    Selling your old iPhone to save some money? Don't forget to factory reset it first! It's important to keep your personal information safe. If you forgot the screen passcode, just try TunesKit to restore your iPhone, iPad, or iPod to factory settings without password or iTunes. You can also reset a new passcode if needed
    .


    Fully compatible with all iOS devices and iOS versions
    With TunesKit iPhone Unlocker, you can not only unlock iPhone password, but it also works well on all models of iPad and iPod touch. Besides, this professional iPhone unlocker software is compatible with the newest iOS systems such as iOS 15.2.



    File size: 18.4 MB

    Download

    *

    #2
    يمكنك إزالة أنواع مختلفة من شاشات القفل لأجهزة iPhone و iPad و iPod touch بسهولة في دقائق ، سواء كان رمز مرور مكونًا من 4 أرقام أو رمز مرور مكونًا من 6 أرقام أو Touch ID أو Face ID. سريع وآمن. لا حاجة إلى iTunes.

    قم بإزالة جميع أنواع أقفال الشاشة على أجهزة iOS
    بغض النظر عن أنواع كلمات المرور التي تستخدمها ، مثل رمز المرور المكون من 4 أو 6 أرقام ، أو الرمز الرقمي المخصص ، أو رمز المرور الأبجدي الرقمي المخصص ، أو Touch ID ، أو Face ID ، يمكن لـ TunesKit iPhone Unlocker مساعدتك بسهولة في تجاوزها بنقرة واحدة.

    إعادة ضبط جهاز iPhone بدون رمز مرور أو iTunes
    بيع iPhone القديم الخاص بك لتوفير بعض المال؟ لا تنس إعادة ضبط المصنع أولاً! من المهم الحفاظ على أمان معلوماتك الشخصية. إذا نسيت رمز مرور الشاشة ، فجرّب TunesKit لاستعادة iPhone أو iPad أو iPod إلى إعدادات المصنع بدون كلمة مرور أو iTunes. يمكنك أيضًا إعادة تعيين رمز مرور جديد إذا لزم الأمر.

    متوافق تمامًا مع جميع أجهزة iOS وإصدارات iOS

    مع TunesKit iPhone Unlocker ، لا يمكنك فقط فتح كلمة مرور iPhone ، ولكنها تعمل أيضًا بشكل جيد على جميع طرز iPad و iPod touch. إلى جانب ذلك ، يتوافق برنامج فتح قفل iPhone الاحترافي هذا مع أحدث أنظمة iOS مثل iOS 15.2.
    تعليق

      #3
      Thanks, Habibi
      تعليق

        #4
        جزاك الله خيرا
        تعليق
        Working...
        X